شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو
شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

یخچال و فریزر ال جی مدل MDN76

یخچال‌فریزر «ال‌جی» مدل «MDN76» از دستگاه‌های باکیفیت این شرکت بزرگ لوازم برقی است. این یخچال‌فریزر در گروه سایدبای‌سایدها فروخته می‌شود؛ ولی عملا جزو دستگاه‌های چهاردر یا به عبارت بهتر پنج‌در جای دارد. درهای بالایی برای دسترسی به فضای یخچال در نظر گرفته شده‌اند که با بازکردن کامل آن‌ها می‌توان به محتویات داخل یخچال دسترسی داشت. برای دسترسی به نوشیدنی‌ها و مواد پرمصرف، درِ دیگری روی درِ اصلی تعبیه شده است که با یک دکمه باز شده و به این ترتیب مانع از هدررفت انرژی می‌شود. قسمت پایینی مختص فریزر است که با درهای جداگانه قابل‌دسترسی هستند. آبسردکن و یخساز این مدل روی یکی از درهای یخچال نصب شده‌اند. کمپرسور اینورتر خطی کم‌صدا با مصرف انرژی پایین، عملکرد دستگاه را بهبود بخشیده است. یخچال‌فریزر ال‌جی مدل MDN76 به سیستم عیب‌یاب هوشمند (Smart Diagnosis) نیز مجهز است. فیلتر بهداشتی +Hygiene Fresh در این مدل استفاده شده است. ال‌جی از تولیدکنندگان مطرح بازار لوازم خانگی برقی است و با ارائه‌ی دستگاه‌های پرقدرت، کم‌مصرف و با ظرفیت بالا، جای خود را در این بازار محکم کرده است.
کاربرانی که به دنبال استفاده از تمامی امکانات یخچال‌های رده‌بالا هستند و بودجه‌ی تهیه‌ی آن را دارند، می‌توانند از امکانات متنوع‌تری بهره‌مند شوند. این دسته از محصولات، قیمت گرانی دارند و ممکن است باعث شود که هنگام تهیه‌ی آن‌ها دچار تردید شوید؛ البته این قیمت زیاد به دلیل وجود امکانات متعدد و سیستم سرمایشی قوی این دسته از محصولات است. MDN76 نیز یکی از همین محصولات است که برند ال‌جی اقدام به طراحی و تولید آن کرده است. این محصول با گنجایش 716لیتری، یخچال بسیار بزرگی به‌حساب می‌آید که حجم زیادی از موادغذایی را در خود ذخیره می‌کند. طراحی آن چهاردر است و علاوه‌بر محفظه‌های بزرگش، دسترسی راحت‌تری را به موادغذایی فراهم می‌کند. فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh تعبیه‌شده در یخچال از انتشار بوی بد مواد فاسد در یخچال جلوگیری می‌کند؛ همچنین به لطف کمپرسور اینورتر خطی تعبیه‌شده در دستگاه، مصرف انرژی و تولید سروصدا در آن بسیار کم است. در ادامه در رابطه با این یخچال رده‌بالا توضیح بیشتری ارائه می‌کنیم

کمپرسور اینورتر خطی:این قطعه یکی از مزیت‌های مهم MDN76 به‌شمار می‌رود. طراحی آن پیشرفته است و باعث می‌شود در مصرف برق صرفه‌جویی شود. درواقع مصرف انرژی این کمپرسور 32درصد کمتر از سایر مدل‌هاست. کارکرد این کمپرسور درواقع با کنترل انرژی انجام می‌شود؛ طوری که کاهش اصطکاک‌های داخلی از هدررفتن مضاعف انرژی جلوگیری می‌کند. این امر باعث می‌شود، یخچال تا مدت‌زمان طولانی‌تری به کار خود ادامه دهد. تولید صدا هم در این یخچال 25درصد کمتر از سایر مدل‌هاست؛ درنتیجه MDN76 یخچالی کم‌مصرف و بی‌سروصدا بوده که در منزل شما وظیفه‌ی خود را به‌خوبی انجام می‌دهد.

hygiene fresh:ممکن است برایتان پیش آمده باشد که پس از برگشت از یک سفر طولانی، بخشی از موادغذایی موجود در یخچالتان فاسد شده باشد. در این حالت پس از دورریختن این مواد تا مدتی بوی بد آن‌ها در یخچال باقی می‌ماند. ال‌جی برای مبارزه با تشکیل قارچ‌های احتمالی ناشی از موادغذایی و بوی بد، فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh را در این یخچال تعبیه کرده است. این فیلتر در پنج مرحله‌ی متفاوت، قارچ‌ها و باکتری‌ها و بوهای بد را به‌کلی از بین می‌برد. Hygiene Fresh دو لایه‌ی فوتوکاتالیست، یک لامپ فرابنفش و دولایه‌ی فیلترهای کربنی دارد که به‌خوبی عمل بوزدایی و قارچ‌زدایی را انجام می‌دهند. بوهای اسیدی و قلیایی هر دو به لطف Hygiene Fresh از بین می‌روند؛ حتی بوی موادغذایی مانند سبزیجات فاسدشده، در یخچال باقی نمی‌ماند.

smart diagnosis:اپلیکیشن مخصوص ال‌جی را روی موبایل هوشمند خود دریافت و نصب کنید تا نگران خرابی یا ازکارافتادن بخش‌های داخلی یخچالتان نباشید. سیستم عیب‌یابی هوشمند یخچال با اپلیکیشن هماهنگ‌ می‌شود و در صورت بروز هر اشکالی در یخچال، آن را به مرکز اطلاعات مشتریان ال‌جی اعلام می‌کند. درنتیجه نیازی به تماس جداگانه با این مرکز نخواهید داشت. ال‌جی با تعبیه‌ی این امکان در یخچال خود، برای کاربران استفاده‌ی ساده‌تری را فراهم کرده است.

طراحی door in door:درِ سمت راست یخچال از دو لایه تشکیل شده است. این امر باعث می‌شود بدون نیاز به بازکردن درِ اصلی یخچال به موادغذایی دسترسی داشته باشید. ال‌جی نام این طراحی را Door In Door گذاشته است. بازکردن این در از طریق لمس یک دکمه انجام می‌شود. این طراحی باعث می‌شود در صورت بازکردن این در، سرمای کمتری از یخچال خارج شود و مواد غذایی خنک‌تر باقی بمانند و رطوبت خود را از دست ندهند. این ویژگی درواقع مکمل طراحی چهاردر MDN76 شده است و دسترسی به موادغذایی را با راحتی هرچه بیشتری فراهم می‌کند.

یخ ساز داخل درب:عموما در یخچال‌فریزرهایی که یخ‌ساز دارند، این قطعه حجم زیادی اشغال می‌کند و باعث می‌شود کاربران فضای کمتری در اختیار داشته باشند. ال‌جی در طراحی MDN76 یخ‌ساز را به داخل در انتقال داده است تا فضای کمتری اشغال شود. این یخ‌ساز با اینکه حجم کمی اشغال می‌کند، می‌تواند به دو صورت قالبی و خردشده یخ تولید کند. درواقع وقتی‌ که درِ یخچال را باز می‌کنید، یخ‌ساز معلوم نمی‌شود و باید دریچه‌ی آن را به صورت جداگانه باز کنید تا بتوانید آن را ببینید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.