شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو
شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

نقد و بررسی همزن مولینکس

نقد و بررسی تخصصیهمزن مولینکس مدل HM412131همزن «مولینکس» مدل‌ «HM412131» یک همزن بسیار کاربردی است. این همزن ساختاری جالب دارد و می‌تواند به‌صورت پایه‌دار یا بدون‌پایه استفاده شود. بدنه‌ی زیبا و سفیدرنگ آن به آشپزخانه زیبایی خاصی می‌بخشد. این همزن پنج سرعت دارد که از روی بدنه و جلوی دستگیره قابل انتخاب است تا بتوان مواد مختلف را با سرعت دلخواه هم زد. در‌صورت تمایل می‌توان دستگاه را به پایه متصل و روشن کرد. به‌این‌ترتیب، نیاز به نگه‌داشتن دستگاه نیست و می‌توان به کارهای دیگر رسید. ظرف گردان با ظرفیت بالایی که دارد امکان تهیه‌ی مخلوط‌ها و خمیرهای سبک را به‌راحتی ممکن می‌سازد. میله‌های همزن هم همراه دستگاه ارائه می‌شود. محفظه‌ی قرارگیری میله‌ها برای این مدل در‌نظر گرفته‌شده تا گم نشده و جایی اشغال نکنند. طول سیم به‌قدری است که به‌راحتی به پریز برق متصل شود و محدودیتی ایجاد نکند. مولینکس تولید و عرضه‌کننده لوازم‌خانگی برقی است که با ارائه محصولات باکیفیت و کاربردی در سراسر جهان شناخته‌شده است.

همزن‌ برقی از لوازم برقی پرمصرف خانه هستند که مخصوصا اگر به پخت شیرینی و کیک علاقه دارید، به کار شما می‌آید. این دستگاه بیشتر برای هم‌زدن مخلوط‌های لازم در پختن کیک و شیرینی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به کمک همزن برقی کاری که به صورت معمول وقت و انرژی زیادی می‌برد، در زمانی کوتاه به انجام می‌رسد. به طور کلی همزن در دو سبک پرطرفدار تولید می‌شود: همزن‌های بدون پایه و همزن‌های پایه‌دار. مدل‌های با پایه همانطور که از نامشان پیداست دارای یک کاسه در زیر سری همزن هستند. به این ترتیب می‌توانید مواد مورد نظر را داخل کاسه ریخته و بقیه‌ی کار را به دستگاه خود بسپارید.  به طور کلی عملکرد این نوع همزن‌ها حرفه‌ای‌تر است. همزن‌های بدون پایه کاربرد دم‌دستی‌تری دارند و باید در زمان کار آن‌ها را در دست نگه دارید. البته حرکت این همزن‌ها راحت‌تر است و می‌توانید آن‌ها را با هر ظرف دلخواهی استفاده کنید.

معرفی همزن مولینکس مدل HM412131

«مولینکس» یکی از شرکت‌های فعال در تولید لوازم خانگی کوچک است که طی سال‌ها تولیدات متنوع خود را به بازار عرضه کرده است. همزن مدل «HM412131» یکی از همزن‌های پایه‌دار شرکت مولینکس است که با برخورداری از پایه‌ی کاسه‌ای شکل کار را برای شما راحت کرده است. بدنه‌ی همزن از پلاستیک بادوام ساخته شده و رنگ آن سفید است. کاسه‌ی بزرگ همزن با ظرفیت 2.5 لیتر اجازه‌ی مخلوط‌کردن حجم زیادی از مواد غذایی را به شما می‌دهد.

با وجود اینکه دستگاه HM412131 از همزن‌های پایه‌دار است، امکان جداکردن دسته و استفاده‌ی آن با ظروف دلخواه دیگر هم وجود دارد. این موضوع انعطاف کار با دستگاه را بیشتر کرده و به کاربری آن افزوده است. با شروع به کار دستگاه، موتور آن با قدرت 450 وات پره‌ها را به حرکت در می‌آورد. همزن مدل HM412131 از مدل‌های دوپره است. یعنی به صورت همزمان دو سری به دستگاه وصل می‌شود و به این ترتیب سرعت کار آن بالا می‌رود. این دستگاه علاوه‌بر سری معمول همزن، دارای دو سری خمیرزن هم هست. جنس پره‌ها از استیل است و خاصیت ضدزنگ دارد. با فشار دکمه‌ی بزرگ کناره‌ی بدنه، بازوی همزن به سمت بالا می‌رود تا به‌راحتی بتوان به کاسه و محتویات داخل آن دسترسی داشت.

مولینکس دستگاه مدل HM412131 خود را با امکان تنظیم سرعت تولید کرده است. تنظیم سرعت در پنج حالت انجام می‌شود. می‌توانید برای مواد سبک‌تر از سرعت‌های پایین و برای مواد غلیظ از سرعت‌های بیشتر استفاده کنید. به علاوه حالت کارکرد توربو نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. با فعال‌سازی حالت توربو پره‌های دستگاه با قدرت زیاد و به شدت شروع به چرخش می‌کنند. این حالت در مواجهه با مواد سفت و سخت‌تر کاربرد دارد و می‌تواند این مواد را هم مخلوط کند.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.